joi, 7 ianuarie 2010

condens 2009

Am gasit pe it's nice that o idee draguta de sumar de an - chestie pe care simt intotdeauna nevoie sa o fac ("It's been a lot of blablabla fdskjnsj... but what have we learnt??").
Asa ca o sa-mi raspund si eu la niste intrebari la care a raspuns unu mai smecher.

Mark out of 9 for 2009?

Mi-as da un 7.30, desi am facut de mai putin. Ideea e ca mi s-au intamplat multe chestii misto, foarte misto, desi nu stiu ce-am facut eu ca ele sa se intample. Iar pe final de an am cam pierdut-o.

Best new discovery?

Aicea sunt mai multe: Londra (cu Primark, Portobello si Brick Lane stele), o familie de fete de pe Stefan cel Mare, funditele de pus in par.

Best idea?

Sa scriu scenarii in loc de ..texte, in fine - dar nu prea am pus-o in aplicare.

What were you doing this time last year?
Ma pregateam de cea mai urata indigestie din ultimii ani. Ratasem o seara draguta acasa la Laura.

What broke? How did you fix it?

Curierul. Clanta. Routerul. Sistemul de canalizare din bloc, cu mine victima principala. Stomacul meu. Eu n-am reparat nimic din astea. Stomacul nici macar nu s-a reparat.

What piece of work really stood out for you?
Moscheea Albastra. Printurile Wrangler, We Are Animals. Si multe, multe fotografii cu mine.

Favourite Book/Album/Film?
Amantele - Elfriede Jelinek / Fever Ray / Hundestage - Ulrich Seidl

Did you get Swine Flu?
Nu. Mama cred.

What are you going to miss about 2009 and what are you looking forward to in 2010?

De 2009 nu stiu. De la 2010 vreau sa ma duca pe alt continent.

Mi-ar placea sa mai raspunda cineva la intrebarile astea.

Un comentariu:

Diaan spunea...

stiu ca la mine te gandesti.
o sa ma gandesc daca o sa raspund sau nu.

si mi se pare extra cu fetele de pe stefan cel mare. am crezut ca, dupa ce o sa le vezi bete, nu o sa-ti mai inspire nimic mai mult decat sex and the city.