joi, 10 septembrie 2009

e super!

Nu stiu cum sa incep. Vad ca am un fel de fetish. E mai ciudat. E legat de hypersupermarketuri.
Imi consum dragostea pe acolo. S-ar putea intelege ca fac sex printre rafturi. Nu e asta. E mult mai profund.
Am constatat de curand ca imi leg indragostelile si baietii de hypersupermarketuri. Pana acum am colectionat 3 perechi: Metro-X, Cora-Y si Nic-Z.
In Metro, eram mica si proasta, si ma plimbam pe acolo cu mama asteptand sa ma sune. Si toate rafturile erau colorate si infinite, ca dragostea mea. Ba chiar zburau si pasarele. Cand am ajuns la carnuri, mi s-a facut frig si asa simteam si mai tare ce calda si draguta eram.
In Cora, a fost o simfonie. Carucioarele straluceau. A fost primul loc in care am intrat de mana, oficial. Am intrat ca cumparam toata Cora ca sa stam 3 zile in casa fara sa mai iesim.
Cu Nic, cu Nic, cu Nic.. cu Nic n-o sa zic.

Mi-am dat seama de fetishu asta fiindca am observat ca imi consum dramele amoroase la Ikea.

Sa ma psihanalizeze cineva, va rog frumos.

3 comentarii:

Corina Bordeianu spunea...

Mai bine te uiti la 10 items or less cu Morgan Freeman.

Mircea Popescu spunea...

Vezi, fii Real-ista si nu cumva sa treci la alde Hornbach sau Dedeman. Am auzit ca sunt baieti rai :)))

radu c. spunea...

spune-mi, cand auzi anuntul "un nou magazin carrefour se deschide in cotroceni", nu-i asa ca iti tresalta putin inima, de bucuria unei noi iubiri?

n-as vrea sa spun ca reprezinti visul capitalist - dragostea sublimata in consum. asa ca n-o s-o spun. pentru ca n-o cred.

cred doar ca e foarte frumos ce ai scris :)